Jag vill inte

Usch.. Sitter här och fasar inför morgondagen, då jag ska åka tillbaka till Jönköping. Det är inte det att jag inte trivs där men jag älskar mitt hem och jag avskyr att vara ifrån min familj - det har jag alltid gjort.

Har redan en klump i halsen, hur ska det bli imorgon? Åka iväg och veta att jag inte kommer att få träffa Joel och syster på minst två veckor. Mamma och pappa kommer i alla fall förbi en sväng på söndagen - de stannar till på väg hem från ett bröllop i skåne. Det ska bli skönt!

Varför kunde utbildningen inte finnas lite närmare? Så att man antingen kunde pendla eller i alla fall åka hem över en dag. Usch usch usch.

Måndag kommer att bli en jobbig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0