Regnig lördag

Idag har jag och älskling haft en otroligt social dag. Vi har suttit vid köksbordet, på varsin sida och med varsin dator. Jag har bland annat kollat på lite klipp från SATC och han har spelat sitt älskade Fotball Manager. Vi har dessutom suttit och mumsat på varsin chokladkaka hela dagen.

Vi skulle ta en sväng in till Katrineholm för att kolla på VIF - KAIK men på vägen ringde pappa och sa att det hade blivit inställt.

Nu sitter vi åter vid våra datorer igen - jag ska försöka plugga och han ska fortsätta med sitt FM. Ikväll blir det mys med bara han och jag - pizza och fotboll (Albanien-Sverige).

Det är härligt att vara hemma!

Kommentarer
Postat av: Amandha

haha, det där med datorerna låter som mig och Arvid :P

2008-09-06 @ 16:42:48
URL: http://amandhakronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0