Snart sovdags

Jag ska faktiskt snart gå och borsta tänderna och gå och lägga mig. Ska läsa igenom det vi ska gå igenom på föreläsningen innan jag somnar tänkte jag. Tänk att imorgon så här dags sitter jag på tåget, på väg hem till min underbara familj och min älskade pojkvän. Tänk att imorgon när jag gör mig iordning för sängen så ligger älsklingen där och väntar på mig. Jag blir helt bubblig bara jag tänker på det, längtar så mycket.

Men, först väntar en lång skoldag. Ska vara vid skolan klockan nio och slutar inte förrän sex. Det blir en lång, lång dag.

Sov så gott vänner! Imorgon dyker Veckans blogg upp igen, glöm inte att rösta då.

Kommentarer
Postat av: Armina

Ballt :) . Men hör av dig när du har tid för att träffas i veckan? saknar dig.

2008-09-21 @ 23:15:58
URL: http://armina.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hej Ida! Jovars, det är väl bättre. Har träffat en tjej här som typ sitter i samma situation, så vi ska antagligen ta en fika i veckan. Det är skönt att veta att man inte är helt ensam. :) Hur går det för dig?

2008-09-22 @ 00:00:28
URL: http://aharnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0