Gratisbio


Precis som med bloglovin så är jag lite efter när det gäller Gratisbio. Jag trodde att det var bluff och att om det mot förmodan fungerade så skulle det ta tid och vara krångligt. Så var det inte!

Det är otroligt lätt att samla ihop poäng. Tänk efter själv, hur ofta handlar man inte över internet? Själv beställer jag kurslitteratur då och då från Bokus, bläckpatroner från inkclub, kläder från nelly.com och Bubbleroom. Man skickar efter någon film från cdon.com och kanske en ny kamera från Netonnet. Genom att först gå in på Gratisbio och därefter klicka dig vidare tjänar du på allt du klickar hem. För dina poäng kan du sedan plocka ut biobiljetter, presentkort eller tidningsprenumerationer.

Snabbt, enkelt och ekonomiskt!

Man fattar inte hur bra det är innan man provat, så bli medlem här och sätt igång du också! Du får dessutom 75 poäng som hjälp på traven.

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är faktiskt inte medlem där men det borde man kanske bli då!!!

2009-12-06 @ 18:15:02
Postat av: Emelie

Kanske man skulle ta och bli medlem då :)

2009-12-06 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0