En dag i Skara

Idag har jag varit på besök i Skara - hemstad till Bert Karlsson och Skara Sommarland - tillsammans med studentambassadörer för de andra fackhögskolorna. Efter en lång dag där satte jag och Julia oss och pluggade. Vi kämpade på riktigt bra och motstod till och med frestelsen att gå ut när Linnea försökte övertala oss.

Väl hemma blev det packning inför morgondagen. Jätterörigt att först behöva packa ner det jag tror jag vill ha med till Gran Canaria för att sedan packa om ordentligt imorgon.

Nu sitter jag återigen med ekonomiboken, vill få lite mer gjort innan jag åker.

Vad har du gjort idag?


Kommentarer
Postat av: kickan34

hej! Idag har jag varit på akupunktur och handlat! :)

Skara har jag gått på gymnasiet i. Vad pluggar du på högskolan nu!? :O :)



Kramis

2009-03-03 @ 22:06:34
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0