God morgon

God morgon på er allihopa!

Först och främst vill jag önska Armina lycka till idag med tatueringen. Hoppas att det inte gör alltför ont och att du blir nöjd. Ska bli spännande att se resultatet!

Därefter vill jag bara säga att jag tycker att det är jätteroligt att inlägget om jordens undergång fick lite uppmärksamhet eftersom många har kommenterat - kul med lite "debatt". Åsikterna är många och vissa har lärt mig lite nya saker. Kul!

Idag ska jag städa åt min kära mamma. Dammsuga, städa toaletterna och torka golvet - sätter på iPoden och sedan kör jag.

Senare ikväll ska jag och älskling till hans mamma och äta middag, blir säkert mys. Träffar dem inte så ofta nu sedan jag flyttade så det ska bli trevligt!

Hur ser dina planer ut för denna fredag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0