Plugg, fotboll och packa

Idag har jag mest suttit framför datorn och pluggat microekonomi. Kul? Njae, men jag måste. Senare blir det fotboll, eftersom Vingåker vann sin kvartsfinal igår blir det semifinal och förhoppningsvis final ikväll.

Eftersom det är min sista dag hemma idag så måste jag även försöka packa ihop alla mina saker. Tråkigt!

Imorgon blir det nog en dålig bloggdag - vi ska åka redan klockan åtta och sedan lär det bli full fart hela dagen. Ska försöka träffa några av jönköpings-vännerna imorgon kväll också, eftersom vi inte setts på nästan en månad. Hoppas ni har överseende med det!



Medan jag inte bloggar kan ju ni som inte hunnit med att delta i min tävling än göra det - den håller på ända tills på måndag. Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Perfektion by Emma

- ja men de va en lite rolig idé tycker jag.. skor hm. ja kanske de.



va ska du hitta på ikväll då?

2009-01-09 @ 16:16:19
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Johanna - SHOEBOX

Ja, en svensk webshop vore det bästa :)

2009-01-10 @ 15:45:35
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0