Vinnaren är....


Vinnaren av Veckans blogg vecka 1 blev Mimmi. Grattis grattis!



Några frågor till vinnaren

Grattis Mimmi, hur känns det?
Toppen, jag blev jätte glad när jag fick veta att jag var nominerad och nu är jag ännu gladare när jag vann. Så tack alla som röstat!

Varför bloggar du?
För jag älskar att skriva. Det började mer som en vanlig dagbok med väldigt få läsare men nu har jag ett lite bredare utbud, och betydligt fler läsare, men det är fortfarande min lilla dagbok för att minnas allt jag gör.

Vad är det som får dig motiverad till att fortsätta?
Mina läsare och alla underbart fina kommentarer jag får läsa varje gång jag loggar in.

Vad tror du gör en bra blogg?
Designen tror jag är jätte viktig, få fastnar för en blogg med tråkig design. Mycket bilder är viktigt och självklart ska inläggen vara intressanta och personliga. Inte allt för långa och varierande, så att det inte alltid handlar om samma sak för då tröttnar i alla fall jag lätt.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Nu är det dags för en ny tävling igen. Denna gången får ni tävlingsdeltagare designa erat eget vinnarpris! Kika in för att vara med. :-)



Kram

2009-01-04 @ 16:19:45
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0