Och vinnaren är...


Vinnaren av Veckans blogg denna vecka blev Icanpikan. Grattis!


Grattis Erika, hur känns det?
Det känns jätte bra & det är verkligen kul att bli veckans blogg då jag aldrig blivit det innan.

Varför bloggar du?
Jag bloggar för att jag tycker det är roligt och det är ett av mina största intresse :)

Vad är det som får dig motiverad till att fortsätta?
Det som får mig att fortsätta är ju såklart alla läsare, för utan dem så hade ju bloggen inte varit någonting.

Vad tror du gör en bra blogg?
Alla bloggar är bra på sina olika sätt, men som jag brukar säga, en blogg utan bilder blir lätt tråkig och inte så kul och läsa. Och sen tror jag också lite på om man har en fin design så kanske det gör att man vill läsa mer och det gör bloggen bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0