Lover's weekend

På lördag, den 7:e november, firar jag och min underbara sambo 4 år tillsammans. Vi har därför bokat ett paket på Clarion Hotel i Örebro som heter "Lover's weekend". Hur bra låter inte det? Såhär ser det ut:

Lördag
Kl 12.00 Incheckning
Brunch finns uppdukad i Clarion Lounge & Dining. På eftermiddagen njut av vår Relaxavdelning. På kvällen mys på rummet eller ät en god middag i vår restaurang.

Söndag
Sov tills ni vaknar, varför inte frukost på rummet (beställ innan ni somnar) Kl 14.00 utcheckning.

I paketet ingår ett superior dubbelrum, ½ flaska mousserande vin, Brunch för två personer, frukost på rummet, 25% rabatt på all mat i restaurangen.

Låter inte helt fel va?


Kommentarer
Postat av: Armina

Oh det låter inte alls fel. Ha det så underbart, kanske jag skulle ta och göra med min älskling.

2009-11-03 @ 14:13:36
Postat av: Ida K

Armina: ja, det vore kanske något :) får recensera det för dig efteråt!

2009-11-03 @ 14:20:13
URL: http://karlssonida.blogg.se/
Postat av: Erica

Åhh va mys :), Pär och jag ska med bo på hotell när vi firar två år :)... 4 år är länge :) <3

2009-11-04 @ 18:18:23
URL: http://larssonerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0