The best boyfriend in the world

Eftersom det funnits väldigt dåligt med tvätt-tider som har passat oss på sista tiden blev vi tvungna att boka in en tid lördag morgon 7-12. Otroligt tidigt, men vi hade inget val. Ännu mindre kul kändes det eftersom jag satt uppe och pluggade till halv två inatt, för att lindra min stress över skolan.

Imorse blev jag sedan väckt av prinsen som sa att det var dags att gå upp och tvätta, men då visade det sig att klockan var halv nio och att han smugit upp och börjat utan mig för att låta mig sova lite extra - han som går upp halv fem varje morgon och som verkligen förtjänar en sovmorgon.


♥ Du är så himla underbar och omtänksam min fina prins ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0