Shoeshopping


I söndags när jag och mamma var och shoppade var jag främst ute efter ett par platta stövlar. Jag jagade runt på hela Marieberg men hittade inga som föll mig i smaken. Vi åkte då ut till Skopunkten - vilket utbud! De hade supermånga olika modeller och jag hittade utan problem tre par som fick följa med mig hem. Det blev ett par ridstövlar, ett par varmfodrade med nitar och ett par grymt sköna boots. Allt gick på 798:-, det är ju nästan skampligt billigt!

Har alltid gillat Skopunkten, trots att skorna säkert är sämre kvalitet har man råd att köpa fler. I det här fallet väljer jag alltså kvantitet före kvalitet.

Hur väljer du?

 


Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag blandar hejvilt mellan kvantitet och kvalitet :)



Nej, inget köp än, jag har inte hunnit in på stan och kika :)

2009-10-20 @ 20:16:56
URL: http://myshoebox.se
Postat av: eve

köpte också 3 par skor därifrån.

De låga längst ner, och de till höger(fast i brunt) :)

2009-11-12 @ 15:25:36
URL: http://evelinautterdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0