Idag gifter de sig


Idag gifter sig vår vackra kronprinsessa med sin Daniel. Jag inväntar mamma och syster här hemma, vi ska ha en heldag framför TV:n med champagne, jordgubbar och kunglig choklad. Champagnen blir dock bara för mig och mamma, gravida syster får dricka något alkoholfritt bubbel!

Idag vill jag också passa på att gratta min fina vän Petra, som delar kronprinsessans bröllopsdag. Idag blir fröken Petra Norén till fru Petra Enmalm. Lycka till med allt och grattis!

Tänker du följa det kungliga bröllopet - på TV eller på plats?


Kommentarer
Postat av: carro

jag kommer inte följa det alls tror jag:)

2010-06-19 @ 10:00:56
URL: http://caarolineohlsson.blogg.se/
Postat av: petra

söta fina ida! läste detta lite sent, men TACK vännen!

saknar dig!!

2010-08-03 @ 21:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0