What happened?

Oj oj oj, igår blev inget som det skulle med bloggen. Skrev ett inlägg som jag publicerade innan jag åkte till skolan - trodde jag ja.. Tydligen trodde jag fel! När jag kom hem skulle jag lägga upp dagens, för att visa upp årsinvigningen av min trenchcoat. Inte heller det gick som det skulle, eftersom jag somnade och inte vaknade förrän det var dags att åka ner och titta på Prinsens fotbollsmatch. Kom inte hem förrän efter nio och då blev det mat, film och sedan sängen. Hm.. Dåligt bloggdag med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Kim♥

Nu har du chansen att bli veckans blogg! Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar

2010-05-08 @ 14:30:58
URL: http://bitemebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0