Where is the sun?

Hallå, vart tog solen vägen? Jag har blivit lovad över 20 grader och strålande sol men här finns inte en gnutta sol så långt ögat kan nå. Vilken besvikelse!

Om en timme ungefär ska jag åka iväg för att äta lunch med Armina och Sara, som gick i min klass på gymnasiet. Armina träffar jag ju (alldeles för sällan tack vare min fantastiska utbildning som hinder mig från att ha ett normalt socialt liv), men Sara har jag nog knappt träffat sedan studenten. Ska bli jätteroligt!

Vad ska du göra idag?


Världens bästa dag - Armina, Sara, Emma, Malin, Jag och Anna


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hoppas du haft en super mysig helg!



Kramis:)

2010-05-16 @ 12:13:46
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0