I give up

Ger nog upp pluggandet nu. Kanske sätter mig en stund senare om det är något jag kommer på som är svårt, men vilar mig i form inför tentan helt enkelt. Vet att jag inte kan allt, men vår lärare har gång på gång på gång sagt att hon ska göra tentan så enkel som möjligt, och att man bör bli godkänd så länge man varit med på alla föreläsningar och deltagit i diskussionerna. Jag har gjort det, läst boken två gånger, skrivit anteckningar på boken som jag har läst flera gånger, skrivit rent och gått igenom alla föreläsningar, läst lagkommentarer och kollat över alla övningsuppgifter vi fått ut. Det borde räcka! Vi har fem tentor den här terminen och jag kan inte ta ut mig helt inför varje...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0