Ledighet

Njuter som tusan av att vara ledig nu, ända tills på måndag! Tentan igår gick sådär, känns väldigt oklart. Jag tyckte den var supersvår och det kändes som att jag chansade på allt. I vanliga fall brukar man ju känna sig säker på någon/några frågor men inte igår. Jag kan lika gärna få alla rätt som alla fel - har ingen aning..

En dålig tenta vägdes upp av några timmars mys med fina Emma och hennes lilla Alma, som blir en månad nu på tisdag. Jag tycker att Lillprinsen (systersonen) är liten, men oj så pluttig lilla Alma var. Petra kom förbi en sväng också när hon hörde att jag var där, så det blev en riktigt mysig eftermiddag! Kvällen fortsatte i mysets tecken hos svärmor, med god mat och Idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0