What an amazing life..

Jahopp, vad händer idag då? Jo, har pluggat nu på morgonen. Ska snart börja göra mig iordning och äta lunch innan jag åker iväg till skolan igen. Grupparbete (förhoppningsvis sista gången vi måste ses innan redovisning, så att man kan fokusera lite mer på tentaplugg sen) och sedan seminarium där vi ska lyssna på en annan grupps redovisning.

Därefter blir det hemfärd, matlagning, äta och så sätta sig en stund med böckerna igen. Fantastiskt liv! Det gäller att man verkligen vill det här, annars skulle man aldrig orka. Jag vill bli jurist, det är mitt mål, därför står jag ut! Tur är väl också att man har underbara vänner som delar ens lidande!


Ni är fantastiska ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0